Pokemonjakt

Idag har det varit varannan timme med droppar så det har varit skönt. 

Hann åka en sväng till Gamla Stan och fånga pokemon med Julian emellan. Det är event denna helg så det är många ovanliga pokemon ute på stan.
Tror Julian fångade typ 20 nya till pokedexet så han var supernöjd.

Hem och droppade med Zelda och så ner på puben och käkade. Vi var båda svinhungriga. 

Julian åt hela pizzan fast han åt två hårdmackor innan vi åkte till gamla stan. 
Han kanske växer så det❤️

När vi skulle gå till Ica efteråt och köpa lite lördagsgodis så var det några idioter som körde runt på parkeringen, sladdade och och ut på vägen förbi där vi stod och däcken skrek och de körde som idioter 👿 Vi vågade inte gå till Ica förens de stannat.
Då var jag så upprörd så jag raka vägen fram till där de parkerat och sa vad jag tyckte och tänkte. 
De bad faktiskt om ursäkt vilket jag får ge dem en eloge för och jag hoppas verkligen de inte gör om det.
Det är ju folk på parkeringen och barn som kan springa ut mellan bilarna och dessutom var det mörkt ute. De som körde kan inte ha varit en dag över 18, verkligen så omoget och livsfarligt.

Nu kör vi iallafall lördagsmys med popcorn och "lite" godis. Farfarn är på galej på stan så vi myser själva ikväll.

Tjingeling! 


#1 - - Eva`s blogg:

mysigt ni har det :) kram å fin söndag

Svar: Japp, och snart ska jag få snooza tredagarsbebis😘 Trevlig söndag!
Marieangel