Grekland

(null)

Då har första dagen i Themeni gått, inte riktigt hela men vi har hunnit med en promenad och så åkte Kicki och vi till havet och satt och njöt några timmar. 

Hem och käkade lunch som bestod av kyckling, sallad och moussaka. Mycket gott. Vi skulle vila en stund men jag lyckades inte somna så då kan jag lika gärna blogga lite.
Ikväll ska vi åka till Agion och käka riktigt god souvlaki. 
Katten som håller till här på gården har vi matat med kyckling fast vi gav maten utanför gården. Den kom tillbaka och såg proppmätt ut👍

Det är varmt och skönt här, cirka 24 grader på dagen så det känns skönt att få mite sol på kroppen.

Hörs imorgon🇬🇷
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Eva`s blogg:

gud va mysigt känns som du har en massa massa semester he he kram å njut

Svar: Ja, men jag har jobbdatorn med och så jobbar jag lite härifrån oxå🙌 så då behöver jag inte ta alla dagar semester 😘
Marie Häggström