Dagens nyheter 😃

Idag var det Patras pÄ schemat, det gick superbra hos skattemyndigheten trots upp ner bland vÄningsplanen för diverse stÀmplar och underskrifter.
VĂ€rre var det pĂ„ banken men efter tre olika banker (samma bank, men olika kontor) sĂ„ fick vi till det.  En trĂ€ff med en verkligt skrikig bankkvinna som Taki var tvungen att sĂ€ga till att sluta skrika..hon ursĂ€ktade sig med att det var hennes tonlĂ€ge men skrek igen efter en minut😂 DĂ„ sa hennes kollega( en ung supertrevlig tjej) som ursĂ€kt att hennes kollega hade fel pĂ„ halsen 😂😂 Ofta🙌
Supershopping för mig dĂ„ det blev tvĂ„ par skor, en byxdress, en liten handvĂ€ska, en halsduk, ett par tights och en jacka. Allt för 1000 pengar đŸ‡ŹđŸ‡·đŸ˜Š
FĂ„r visa det en annan dag💋

Dessutom gogglade jag upp en restaurang som jag tog oss till, den hette Salumeria🙏Bra service och sĂ„ god mat!

Vi Äkte oxÄ upp till kyrkogÄrden i Patras dÀr Takis pappa Àr begravd sedan 19 Är. SÄ jÀttefin kyrkogÄrd och första gÄngen jag var dÀr.

Hem och fikade och sedan gjorde vi varma mackor. Vi saknade skinka och och ananas och jag sa att jag kan gĂ„ och handla (Ă€r bara 100 m) men dĂ„ ringde Kicki sĂ„ sonen frĂ„n han som har affĂ€ren kom och levererade varorna, skulle ju lixom inte ske i Sverige. 


Imorgon blir det manikyr och pedikyr hos Clary i Egion😍 Blev ett lĂ„ngt inlĂ€gg och om ni gillar det jag skriver sĂ„ glöm inte trycka pĂ„ ❀ som finns nedanför, uppskattas deluxe ska ni veta!


Another Day in GreeceđŸ‡ŹđŸ‡·
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)