Älskade Zelda

Idag var det återbesök med Zelda och det visade sig att det blivit värre i ögat. När jag kom hem idag så såg jag att hon hade ont och när jag skulle droppa i ögat så kved hon. 

Vilken tur att jag hade tid idag. 
Hornhinnorna är typ borta på halva ögat så nu måste vi kämpa i 48 timmar och se om det vänder.
Vi droppar penicillin och hennes egen plasma som de tog ut från blodprov ikväll en gång i timmen. Smärtstillande var 7:e timme i sprutor vi fick med oss som ska sprutas in i munnen.
Ååh vad jag lider med henne. 
Jag jobbar hemifrån och droppar imorgon och på torsdag lämnar jag in henne för dagvård hos veterinären. 
Typiskt att det ska krocka med revisorerna som är på jobbet just denna vecka.

Hjälp mig att hålla alla tummar för att det vänder inom 48 timmar, annars blir det operation 😥



#1 - - Tc:

Håller tummarna💕💕💕💕😻😻😻😻🙌😻😻