Kostdoktorns recept

Idag när jag kom till Trångsund station fick jag skjuts hem av Taki som just handlat. Han hade sett ett recept på kostdoktorn och ville prova det. 
Det var en köttfärsgratäng med tomat, saltgurka, vitlök och lök.
En blandning av ägg, grädde och tomatpuré skulle vispas ihop och slås över och så riven ost på.
Det  blev supergott👍

Droppandet på Zelda fortsätter 6 ggr om dagen och återbesök på måndag. Det måste bara bli bättre tills dess.

Halvdag imorgon så jag jobbar hemmifrån. Är så glad att vi digitaliserat hela bokföringen så jag kan göra typ 75% av mitt jobb hemmifrån om jag vill. 
Nu skulle jag ju inte vilja jobba hemma hela tiden, skulle bli tråkigt utan gemenskap och surr med arbetskamrater. Att möjligheten finns känns bra tycker jag. Jag är ju en liten arbetsnarkoman som gillar att jobba!

Höres imorgon!
(null)
https://www.dietdoctor.com/se/


(null)


#1 - - Eva`s blogg:

snyggt!! kram