Adventskalender

Tjohoo, nu är jag klar med Julians adventskalender.
Ett paket varje dag i 24 dagar.
Förra året gjorde jag paket, men i år blev det påsar med siffror på. Några saker var för stora så de fick jag slå in.
Ska åka dit i veckan och sätta upp den i hans rum❤️

Har även varit till Dressman och bytt byxorna som var för små till far. Som tur var finns det den storleken jag ville byta till.
Har även varit och bytt till vinterdäck, inte en dag för tidigt kan man säga.
Röda bilen står kvar i vendelsö så hämtar den imorgon efter jobbet tänkte jag.

Nu är det bara att hålla tummarna att Julian blir nöjd, men det tror jag❤️


(null)

(null)

(null)
(null)

#1 - - Eva`s blogg:

men va fin kalender du gjort :) hm kanske nästa år får jag göra sådana :) kram å fin måndag

Svar: Önskar dej detsamma❤️
Marie Häggström