Lång dag men mycket gjort

Gick hemifrån 07:50 och hemma vid 21:00.

Jobbat förståss och tränat Barre på lunchen. 
Varit iväg till en affär som graverar in på pokalen som jag vann förra året. Det är en vandringspokal och mitt namn finns redan en gång så nu konmer även 2016, mitt namn och hur många poäng jag fick. Det gäller den årliga golftävlingen som vi har på jobbet. Årets tävling går av stapeln 16 juni på Nynäs gk⛳️

Var och hämtade ett par vita jeans som jag lagt undan och så mötte jag upp Ann-Britt på Drottninggatan. Vi hade lite grejer att fixa och det blev utfört. 
Vi såg en annorlunda brons(?) figur som stod i ett gathörn nära gamla stan, lite läbbig såg den ut.
Gick till söder och käkade tacos och sen pendeltåget hem.

Nagelfix ikväll och imorgon kl: 09:00 ett möte på jobbet som ska bli intressant att se var det landar, en kund som ej betalt vill träffas och prata. 

Over & Out✍️