Vad köpte jag igår?

Gokväll! 


Igår kväll sa jag att jag skulle visa vad jag köpte på Rusta & Ikea.
Vi hade redan grå stjärnfiltar i soffan men jag har tvättat dem så många ggr så de börjat bli noppiga. Nya i soffan plus att jag köpte två stärnkuddar. De gamla filtarna är nu tvättade igen och väntar på att användas i utesofforna i vår/sommar/höst. Detta köpte jag på Rusta 99:- stycket.

På Ikea var jag ute efter ny klädsel till våra två barstolar i köket. De hade svart klädsel och jag såg att de vit/blå randiga som fanns skall snart utgå i deras sortiment så det var bara att skynda dit.
Har blåa köksstolar nu så tyckte att det skulle vara "käckt" att införskaffa det.
De reade också ut blomman på bild för 49:- istället för 399:- så då slog jag till vetni, jag älskar ju att fynda.

Tulpanerna har jag köpt själv och älskar att de är så där härligt flikiga. 

Träning med Tommy blev det idag, Bodypump. Känns som man blivit liiite starkare iallafall.

God Natt! 



#1 - - Eva`s blogg:

härligt med shopping Marie :) fint oxå kram