Tacobuffe ikväll

Idag har jag jobbat hemifrån pga att igår fick jag en akut matförgiftning så när jag var på ett läkarbesök i Huddinge på em så blev det mig övermäktigt och var tvungen att kräkas mitt i besöket..,gick in igen och gjorde klart besöket och fick gå in på toan igen. Tog mig darrig hem med tre byten på lokaltrafiken och somnade i soffan. 


Magen var orolig så kände att det var fel att gå till jobbet om det var smittsamt. Dock var jag fIt for fight idag så jobbade på hemifrån. Fick lunchen serverade av Benthe och Erica som tittade förbi, Lyxigt värre:-)

Kvällen bestod av tacobuffe på Brasserian med Helena, Benthe och Ann-Britt. 
Litet möte om Damernas vårträff på golfklubben.

Fredag imorgon igen och då kommer lillplutten Julian:-)
Over & Out

#1 - - Eva`s blogg:

mysigt o idag fredag japp :) njut o ha det gott kramen