Fix med hår & naglar ikväll

Idag har jag betat av en massa på både jobb & privata todolistan. 

Skönt när man fått lite undanstökat så att säga.

Köpte hårfärg och nytt nagellack idag, men när jag börjat måla så upptäckte jag att jag tog det gamla, haha. Jaja, det står kvar till nästa målning.

Yogade på lunchen och det var ett superpass idag, jag lyckades göra tranan några sekunder och så fick vi görs något som kallades typ shivadans, man stod på ett ben och rörde armar och andra benet hit och dit, jobbigt och ansträngande. Prova får ni se.

Nu är utväxten fixad och imorgon är det fredag.

Föresten måste jag tippsa er om Gunrys nagellacksremover, billig och den bästa hittills. Två för 30:- på Dollarstore!

Är fett nöjd med hur jag kommit igång med träningen detta år, nu gäller det bara att hålla i det.

Nä nu får det vara nog för idag, kommit snö ikväll som ligger på bilen som jag hoppas är borta imorgon!

#1 - - Eva`s blogg:

herre min skapare!!! vad du kan :) ja skönt när man kommit igång med det önskar dig en toppen helg kram