Katastrofläge!!!

Herre min gud vilken panik i morse när vi kommer in till arlanda och kollar på tavlan över flyg som ska gå.
Vårt flyg fanns lixom inte med någonstans.
 
Vi skulle åka med SAS (trodde jag) och började febrilt leta efter digitala incheckningen som jag gjorde igår.
Döm om min förvåning när jag ser att att jag bokat från Alicante till Arlanda......och inte tvärtom?
Så nu har en två hemresor från Alicante, en idag och en den 5 juli.
 
Holy crap....what to do???
Springa till SAS disken och förklara dilemmat...Nää vi har inga fler flyg idag....klumpen i magen växer och Taki ser "något" störd ut och mumlar...det här var sista gången du får köpa biljetter!
 
Springer till Norweigan och Hallelujamoment uppstår, de har två biljetter kvar till 11.00 flyget.
Så vi tvingas nu betala 3 000: * 2 för nya enkelbiljetter!!
 
Det var bara att le och se glad ut!
 
Nu sitter vi på vår balkong i Torrevieja och är så tacksamma att vi hittade biljetter idag, hade varit så trist att åka hem igen!
 
Hädanefter får Taki beställa...punkt slut!
 
Nu ska vi åka och äta middag med Thomas Tell & Cilla!
 
 
#1 - - Eva`s blogg:

Amen Marie!! ser du inte ?? he he du måste dubbel kolla juuuu men sån tur att ni kom i väg kram å slappna av nu kramis