Hemma i Sverige igen

Landade i onsdags 45 min försenade och var hemma vid 01:30 på natten. Upp 07:00 och jobbade hela dagen. Mötte upp Helen, Birgitta och Helen på m/s Birger Jarl för en musikkväll och Lindboms akterdäck.

Mycket trevligt hade vi. 
Taki hämtade Julian på dagis så de låg så sött och sov när jag kom hem. Tre mackor åt han i morse..han blir stor alldeles för fort❤️

Upp idag för golfmatch mot Caisa som jag vann på 16:e hålet.

Åkte direkt till Ica Maxi och handlade då jag bjudit in barnen på middag imorgon. Men först ska jag spela golf om vädergudarna står mig bi.

Avslutade dagen med sedvanlig fredagsmiddag på puben.

Katerna satt och väntade när vi kom hem då mjukmaten var slut så nu fick de äntligen lite mat( hårdmat finns förståss alltid) men de älskar sin mjukmat.

Ny ryggläge i soffan innan John Blund kommer.

Busy days as usual😜