Yoga & Semla

Kanske inte den bästa combon men yogan var bra (gick med Eva) och semlan (som Taki och jag delade) var god. Nu har vi en halva till imorgon kväll.

De säljs ju i två-pack och onödigt att frossa. Nu när jag kört igång med träningen så tänker man lite extra på maten. 
Ja jag vet att jag är lite av en periodare med  träning och när jag är på så är det all in. 

Ikväll blev det fläskfilégryta med pasta. 
Lite fix med Spizys päls, fika semla och nu kollar vi på en film som får mig att skratta högt. Någon sorts western "À Millan ways to die in the west" riktigt komisk och exakt min humor.

Fredag imorgon hörni mina vänner ^änt hä härlugt^


#1 - - Eva`s blogg:

mm gott såg reprisen på lyxfällan i går såg den inte innan o där var ju du snygging :) hoppas det går bra för er tös nu stor kram