Veg biffar

Veckans första dag avklarad och det gick finemang idag. Höll på att trilla av stolen när jag skulle stämma av mitt krångligaste konto och det stämde på öret!! Har aldrig hänt under de 10 år jag jobbat på Hem & Hyra. 

Lyckan var total då jag hann med mera än jag trott.
Dessutom fick jag umgås några timmar med min minsta telning Julia som kom och jobbade några timmar hos oss:-), och sällskap hem.

Taki tränade så jag lagade mat till han kom hem.
Riktigt potatismos med egengjorda vegbiffar av gröna ärtor, kikärtor, lök, vitlök, morot, sambal olek, mjöl och salt och peppar. 
Det blev verkligen sting i biffarna..!

Dags att sova och ladda för ny dag!

#1 - - Eva`s blogg:

Mums va gott med vegobiffar :) här blir det blomkålsgratäng i dag men nu pw kram å fin dag nopa ingen snö alls :)