Blommor & City Gross

I lördags hämtade jag ut vinsten som jag vann på postkodslotteriet. Man fick välja på ett antal varor och jag valde en vas från Orrefors.

Passade ju bra att köpa lite blommor på samma gång:-)
Det var 10 st så satte tre i mina tre minivaser i köksfönstret.

Tränade på lunchen "Shape" och det var skönt att köra på och bli svettig.

Taki hämtade matkasse (vegitariskt) från Citygross som vi provar denna vecka.

Första rätten gjorde vi idag: Currybiffar, rostad potatis & yoghurtklick med sallad till.

På en skala av 1-5 får den 2. Smakerna var inte så mycket och kändes lite menlöst.
Hoppas det blir godare imorgon.

På måndag kvällar är jag alltid lite trött, suttit och fyllt i årsredovisningar idag och stirrat in i skärmen. 

Är ni trötta på måndagar?

#1 - - Eva`s blogg:

så fint hoppas du får en fin alla hjärtans dag kram