Myssöndag😀

Tog det lugnt på förmiddagen och vi kollade på en serie som handlade om Tudorsläkten som levde på 1400-talet. Brukar inte gilla såna serier men fy tusan vad Henrik den 8:e var en elek typ. Han lät halshugga sin andra fru.


Helena hämtade upp mig vid 13.00 för lunch och lite shopping i Mal of Scandinavia.
Hittade en top på rean för 50:- och så ett par typ chinos, blåa.

Hem och fixade två sallader till att ta med till jobbet och så kokade jag lite hallonsylt.

Ny vecka imorgon och snart börjar countdown till Spanien igen🙏

Provade Susannas egenslungande honung i the ikväll..det får 5 🐝🐝🐝🐝🐝 .

Hörs imorgon!

#1 - - Eva`s blogg:

mysigt att räkna ner när åker ni då? fin bild på dig kram

Svar: Vi åker 8-18 sept 🙏
Marieangel

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så härligt att ha en Spanien-resa att se fram emot! :)

Svar: Jaa längtar så👍
Marieangel

#3 - - Anonym:

Kan du inte göra lite sallader till mig osså 😎🤓🤓

Svar: Självklart 😊
Marieangel

#4 - - Anonym:

Kan du inte göra lite sallader till mig osså 😎🤓🤓

#5 - - Minstingen:

Jag vill också ha sallad 😢😢

Svar: Såklart ❤️
Marieangel