Vårens 1:a glass i solen

Det rycker i hela kroppen och den vill bara ut ut ut och inte sitta inne på ett kontor när solen skiner.
 
Idag när jag skulle gå och hämta en frukt vid fikat så kände jag bara att solen lyste och glass stånden har öppnat i Kungsträdgården så det var bara att styra kosan dit och sitta på trappan en stund och avnjuta en kula glass.. 
Pistageglass blev det, en av mina favorit sorter. Hade tänkt ta apelsin/choklad som är min absoluta favorit men solen lyste in i glasskioken och hade gjort den för mjuk.
 
Känner inte ni också hur det pirrar i kroppen när solen lyser och man vet att man har hela våren och sommaren framför sig?
 
Jag är så tacksam att jag jobbar i stan ändå så man kan gå ut och kolla på folk och bara sítta och njuta mitt i stan där pulsen är hög, jag älskart.
 
Köp en glass och få vårfeeling, ut i solen med er, man blir både piggare och gladare.
#HappiChallange