Vänner är bra att ha

Godmorgon!


Hade en riktigt härlig kväll igår med mina vänner Helena & Benthe.
Vi möttes upp på Opiccicato på söder för middag och Benthe överraskade med att bjuda på en flaska Prosecco för att fira hennes nya jobb, så gulligt!

Vi satt i fyra timmar och diskuterade små och stora problem, barn, män och allt möjligt.

Vad jag uppskattar att jag har så många fina vänner. Jag träffar inte alla hela tiden men de finns där och jag finns där för dem.

Ett tips är att inte satsa på att bara ha en vän utan flera..man behöver inte höras varje dag för att vara vänner.

På fredag ska jag få träffa en annan vän som varit i Thailand ett halvår. Det ska bli mysigt.

Var rädd om dina vänner ❤
#HappiChallenge

#1 - - Eva`s blogg:

Ja vänner är bra att ha men jag har få o fullt nöjd med det :) ha en fin kväll kram