Träningsglädje

Idag vill jag slå ett slag för träning.

Jag är en riktig periodare vad gäller träning och även vilken träning jag gör. 
Jag gillar det mesta och är OK bra på olika sporter men eftersom jag inte satsar på en så blir det så.
Det gör ingenting tycker jag, jag vill ha kul när jag tränar.
 
Vad gör jag då? De senaste åren har det växlat mellan:
Längdskidor
Långfärdsskridskor
Styrketräning
Yoga
Dans
Golf
Promenader
Löpning
Cykling
Simning
Ridning
 
I de perioder jag inte har hållit på så har jag varit tröttare och surare och inte haft den ork jag vill.
När jag tränar får jag kraft och energi och sover så mycket bättre, jag mår mycket bättre och jag är mycket gladare och nöjdare.
 
Jag vill tacka alla fina träningskompisar som varit lite olika beroende på på sport. Och ett stort tack för att ni nästan alltid ställer upp på ett kort så jag kan blogga, instagramma eller facebooka🙏
 
Och jag vill peppa alla som inte gör något just nu. Ge det en chans så får du se, även om det är motigt ibland så känns det toppen efteråt.
Det ger en positiv energi.
 
Träning gör mig lycklig och då kan det göra samma för dej!
 
#HappiChallange