Mission skrivbord till Julian

Igår kväll kom det upp ett skrivbord på en bytes/säljsajt som finns i Trångsund.

Tänkte direkt att det skulle passa till Julians nya rum och fint var det. Och billigt var det vilket passar de unga bra som just flyttat från en tvåa till en fyra.

Sagt och gjort så skickade jag bild på det till Sofia och hon tyckte det skulle passa bra och Don som var hemma mätte och det skulle passa.
Det var en köpare före så jag ställde mig som första tjing efter denne.
På eftermiddagen fick jag besked att det var mitt om jag ville. 
Ringde mitt hjärta Helena och frågade om hon kunde hjälpa mig att hämta det och det kunde hon.
Sagt och gjort så kom hon, vi hämtade och levererade till Julian.

Som tack för hjälpen fick Helena en portion linsgryta som Taki gjort ikväll. 
Hoppas den smakar och stort TACK för att du hjälpte mig❤ Du är bäst ❤

Vad gjorde man utan vänner? 

#HappiChallange