Glad att jag har ett jobb

Ibland tänker man inte på hur bra man faktiskt har det. Jag är så glad att jag har ett jobb som jag trivs så bra med. Härliga kollegor och en superchef.

Jag har varit där i 10 år nu (känns ofattbart) men om man trivs blir man ju kvar.
 
Att ha en chef som litar på mig och jag på henne är guld.
Jag vill därför nominera henne till bästa chefen ever. (Nej jag fiskar inte efter en löneförhöjning om ni tror det..haha)
 
Idag onsdag och ikväll har jag date med Benthe som börjat nytt jobb, ska bli kul att höra hur det går. Och Helenamou ska oxå med❤
 
Önskar er en härlig onsdag för det tänker jag ha.
#HappiChallange
 
 
#1 - - Eva`s blogg:

Härligt att läsa för en bra chef är inte så vanligt :) kram kram

Svar: Nej de växer tyvärr inte på träd precis. Kramiz
Marieangel

#2 - - Timeoftiger:

Det är faktiskt sant, jobbet ska man vara tacksam över!