En lördag på stan

Igår hade vi en heldag på stan Helena och jag. Mycket trevligt med både shopping, promenad och mat stopp. Åkte tåget in vid 12:37 och tåget hem vid 21.00. 
Hade med mig ipaden så jag gjorde en liten film om vår dag:-)
 
Julia och jag gjorde i fredags en anchor på Ant´s och igår övertalade jag Helena att göra en oxå. 
 
Varsegod  och sitt och ta en skål popcorn för nu blire film:-)
 
#1 - - Eva`s blogg:

Men tack va roligt att se & jag har oxå velat göra en sådan men hur gör man liksom när man skall in op op??kan ju inte ta bort den då o så hm ...så fina ni är Marie :) kram på dig

Svar: Hello! Nä man kan ju inte ta bort den själv. Ska ha plåster på nu i en till två veckor..men jag är skitnöjd:-) Du får vänta tills du vet att du inte ska operera dig mera. Kramiz
Marieangel