Veckan är slut

Då var det söndag kväll igen. Vad har då hänt de senaste 24 timmarna?

Igår kväll var Helena och jag och käkade på grekisk restaurang, Kamarina. En drink på La cocharacha och ett sista stop på Exit sedan gick vi till pendeltåget och åkte hem. Var hemma vid tolvbläcket, skönt.

Naturligtvis vaknade jag av ett migränanfall kl 07:00 men efter lite medicin lyckades jag somna om. Man vet aldrig när huvudvärken kommer, ibland går de flera månader emellan och sen kommer de tätare.

Kollade på reprisen av Så mycket bättre och grinade lite för det var så känslosamt.
Helena lyckades få med mig till gymmet idag *Hallelujamoment på det*. Blev dansaerobic.
Blev lite inspirerad så signade upp mig på yogan imorgon.....JAG SKA BARA TA MIG DIT, håll tummarna för det!

Väl hemma fixade jag en macka med keso, avocado och stekta champinjoner på brödet vi fick i goodiebagen i tisdags (Crisp rye) ett hårt tunt bröd bakat av surdeg från Fazer.
Köpte även glass från Alvesta i smaken Marängsvich...oh My god vad den var god.
Städade sen hela undervåningen så nu är dom kalorierna borta..haha.

Seriöst så måste träningen komma igång nu...statistiken är en katastrof och vågen likadant.

Puss & Kram

#1 - - Eva`s blogg:

ja du man kommer in i perioder när det blir så jag har inte tränat på nån månad ingen ork men jag kommer igen är just nu utbränd o sjukskriven kram å fin måndag