Today

Jaha..då har veckan gått och det är fredag imorgon. Men det har varit en bra vecka. Vi vann priset med tidningen och idag fick jag löneförhöjning:-) Har fått lyssna på Jossans konsert och hängt med Julia en kväll.

Idag var jag i Farsta centrum och letade ny vinterjacka. Fick pengar av mor och far när jag fyllde år.
Självklart hittade jag TVÅ...köpte den ena och kunde inte släppa den andra i tanken. Den första jackan var det 20 procent rabatt på och när jag gick till Lindex så visade det sig att det var 30 procent om man var medlem och köpte för över 600 så det blev ju en kanonaffär. Tur att jag inte köper så dyra:-)

Nöjd med inköpen satte jag mig på bussen och då kom det en tjej med flera kassar också.
Guess WHO...Bettan förstås, hon och jag är nog de som gillar kläder mest och shoppar.

Det var min dag det:-)T

#1 - - Eva`s blogg:

åh va roligt :) härligt med shopping :) stor kram å trevlig fredag

#2 - - luxury.blo.gg:

Underbart med shopping!