Äntligen!!

Äntligen lyckades jag styra min kosa och vilja mot gymmet. Vet inte varför det blivit så svårt att ta sig dit nu för tiden.
Skönt var det iallafall med ett dansaerobicpass.
Såklart var Helena med och jag åkte och hämtade henne. Man kan ta en kort och en lång väg (med en massa gupp) så jag brukar för det mesta den korta som innebär att hon får gå till baksidan på sitt hus.
Idag tog jag långa vägen vilket resulterade att Helena stod på baksidan och jag på framsidan...haha. Skickade en bild att jag var framme och hon en bild att hon stod på baksidan...i-landsproblem, eller hur.

Taki hade lagat mat tills jag kom hem, vegetarisk nasigoreng. Gött var det!

Kollat på Wahlgrens värld idag som hade premiär på kanal fem, och jag tyckte det var bra! Gillar ju Pernilla:-)

Over & Out

#1 - - Eva`s blogg:

Lät som en fin dag o jag gillade oxå programmet, hur går det för din dotter? som var med i lyxfällan? bra hoppas jag ..ja du jag dör av längtan efter gymet ...men sen så kram å fin lördag