Today

Skitnöjd med kronan på tanden som jag gjorde idag hos tandläkaren, nästan 3000:- fick jag punga ut med och då var det rabatt. Tvingade tandläkaren att ge mig bedövning. - Du behöver ingen för det vi ska göra idag.. - Joo sa jag det gör jag. 8 min senare var det klart och jag sa: -Är det redan klart? Japp sa han. 
Det gjorde inte ont iallafall, men kanske liiiite onödigt mef den bedövningen.

Julia kom till jobbet och vi mötte upp några på Copenhagen i Mood gallerian, Där har de champagne på glas så vi tog ett och åkte vidare för pizza på värdshuset i Trångsund!

Janne hängde med hem efter och karlarna tittar på golf och jag dricker latte i sängen och kollar på TV. 

Kommer somna sött inom kort😴




#1 - - Eva`s blogg:

usch ja tandläkaren är tvi men skönt att det gick snabbt o skönt efter :) ha en fin dag kramen