En natt till

Bestämde mig på eftermiddagen att stanna kvar i Leksand över natten och åker klockan 06:00 imorgon bitti direkt till jobbet istället. Idag har jag plockat 9 l jordgubbar, rensat bort skotten på syrenen och så fikat och ätit hela dagen lång. Gjort ett loppisfynd och så har far lyckats göra en speciallösning så antennen sitter nu fast på bilen och jag kan lyssna på radio igen. Glömde plocka av antennen när jag tvättade bilen sist.
Ragnar och Irene kom på besök med nybakta blåbärsmuffins som de plockat och bakat idag🙏
Blev mycket prat om gamla minnen om när jag och deras barn var yngre(och skratt)
Dags att sova nu!
Haft en jättemysig helg❤️
BILDBOMB KOMMER HÄR

#1 - - Eva`s blogg:

Åh va mysigt du haft det o fina bilder :) hoppas du får en fin måndag på jobb kramen

Svar: Ja nu sista dagen jobb sen sticket vi😊😊😊
Marieangel