Min nyårskrönika 2015

 
Året började sådär med att Jossan stukade handleden i skidbacken i Leksand. I Augusti bröt hon sedan den igen och fick operera in en platta i handen så nu ska den väl hålla ett tag! Därefter tog Julia körkort, så skönt att man kan få bli hjälp med körning ibland.
 
Jag gjorde en massa nya saker som jag inte provat förut; curling, klättervägg, soldusch och så vann Monica och jag en skridskotävling där Taki hade lite otur bröt axeln och fick lov att bryta loppet.
 
Jag reste till Thailand, Turkiet, Grekland och Spanien,
Jag tatuerade ögonbryn och eyeliner och en diamant med musikslinga på armen.
 
Såg Exodus & Starwars på bio.
 
Sofia & Julian flyttade in, och Julian fick vattkoppor. Julian pillade in en popcornkärna i örat som jag tills slut fick ut med en virknål när han somnat.
 
Årets grillparty gick av stapeln och vi hade så fruktansvärt kul att man hade ont i skrattmusklerna dagen efter(och jaaa i huvudet oxå).
 
Jag bytte gym till Nordic Wellnes och är så glad för det.
 
Mor fick en hjärtinfarkt med återhämtade sig otroligt bra vilket jag är så tacksam för.
Däremot orkade inte min moster Margit längre (94 år) så hon fick somna in och flytta till himlen och sin make Mauritz.
 
Jag red en fanstastik tur på Värmdö på islandshästar med kollegor. 
 
Årets konsert blir utan tvekan Syster Sol som vi såg på på. Ler inombords bara jag tänker på den.
 
Avslutade året med att leta lägenhet i Torrevieja men hittade ingen så nu åker vi på lördag igen.
 
Det var väl i korta drag de stora händelser i mitt liv år 2015.
 
Nu ser jag fram emot 2016 som kommer bli ett härligt träningsår, många resor till vår kommande lägenhet i Spanien och många möten med nära och kära.
 
Vill passa på att tacka alla som läser min blogg och hoppas att ni gillar den.
 
Kram & Puzz