Middag hos Julia

Efter ett hårt Body Combat pass med Helena åkte jag direkt hem till Julia som bjöd på middag.  Hon åker till Cuba imorgon och jag ville säga hejdå och ha ett litet peptalk. Ja jag vet att hon är 23 år men för mig kommer hon alltid vara minstingen.

Väl hemma möttes jag av Spizy som hittat en ny sovplats, Takis träningsväska;-)
Tjingeling.


#1 - - Eva`s blogg:

hi hi ja katterna hittar nog alltid ställen va ha ha söt är den oxå :) hoppas du får en skön fredag kramen

#2 - - Annika:

Visst är det väl så att man alltid kommer att vara orolig för sina barn. Hur länge blir hon borta? Min yngsta dotter (mellanbarnet) som är 16 år är ju i USA i ett år. Jättejobbigt och nu har hon nyss bytt värdfamilj för det strulade med förra. Så jobbigt att hon är så långt borta när det är lite jobbigt.

Hoppas din dotter får en fin resa och att du inte behöver vara allt för orolig. Ha en fin fredag. Kram Annika