Zumba

Tandhygienisten i morse var ingen lek. Det gjorde så ont så tårarna rann och mitt i hela sprutsejouren sa jag: 
-Tror jag ska skaffa implantat...så slipper jag det här. Hon skrattade lite rått och sa att man måste sköta dem oxå.  Ja, men då gör det inte ont iallafall. 

Tränade med Julia och idag blev det Zumba!
Handlade lite på Willys och "tvingade" mig själv att köpa lite nyttig middag. 
Kräm och mjölk är ju min favorit men nästan bara socker.
Blev avocado, keso, smörgåsskinka och en frukt. Äter verkligen lite för sunkigt stundvis. Latteart var slut på Willys så Julia tipsade mig om Oatleys havredryck så jag provade den i kaffet ikväll, inte så illa faktiskt.

Jobbmässigt så kände jag nästan för att fira med champagne idag då bokslutet är klart och nu väntar jag bara på att revisorerna ska säga sitt så man kan sätta igång med årsredovisningen.





#1 - - Eva`s blogg:

usch ja annat var det att gå då man var liten ..nu mer så gör dem grov jobbet innan tandläkaren :) lider med dig kramen zumba är skoj va