Släktkalas på annandagen❤

Idag var det dags för nästa gäng att inta vårt hem. Takis syster med barn och barnbarn och Takis barn och barnbarn..saknades gjorde Anna och Adam.

Det bjöds på köttfärslimpa med potatis i ugnen och som vanligt hann man knappt prata med alla men det är lika mysigt ändå. Tänk att nu är det fem småbarn där Julian är äldst med fem år, Elina tre, Evan 9 mån, Ossian 3 mån och Malcolm 2 mån. Icke att förglömma lilles äta chihuahuan Harry.

Det är tur att man har stort kök😊 då vi var 18 st och ändå saknades tre stycken.

Mycket bebismys ikväll😍

Tack för mysig kväll ❤

#1 - - Anonym:

Marie min ängel❤jag är så glad att du finns i mitt liv och alltid fixar och donar så att vår släkt och anhöriga alltid känner sig välkomna i vårt hem. Tack min älskling för att du finns i mitt liv.
Tack också till mina barn och övriga släktingar för att nir så underbara. Love you all