Lördag med Julle

Bra dag som bestått av att jag fick på sommardäcken på Port 73 och lite shopping till Julle.
Lek i lekparken och så lunch. 
Julia kom på besök och lekte med Julian en stund.

Klockan fyra åkte vi in till stan och på Bamse och världens starkaste man som var Magnus Samuelsson. 

Efter det middag med Julius och hans föräldrar på Dolce Vita på Kungsholmen.
Kasta sten i vattnet från bron var kul och Julle sa: Önskade att jag bodde här vid vattnet i stan.

Kul att Julian & Julius kom så bra överens.

Tänderna är borstade och dags att natta Julle.








#1 - - Eva`s blogg:

Tack snälla bättre sent än aldrig ;) ser att du haft det gott i helgen så ha det likaså i dag kramen

#2 - - Linda:

Låter som att du haft en toppen helg på alla vis! ;)
Du råkar inte möjligtvis lätt och ledigt kunna läsa, tyda och analysera årsredovisningar där man har år 1 och år 2 så man kan jämföra analytiskt och få ihop nån rad med text per nyckeltal? (Har 5st bara).

Jag tänker mig att när man förstår det hela så kan man se att om nått minskat på ett ställe men ökat på ett annat så har en viss sak hänt men det kan leda/leder till det tredje...

Annars kan jag ju skriva att en ligg nyckeltalen för lönsamheten så har de ökat från föregående år men om man istället kollar pp nyckeltalen för tillväxtens så har de minskat... Osv. Men det känns som om man vill ha det lite mer analyserat? Men det börjar med att jag måste förstå.

Kram kram

Svar: Årsredovisningar läser jag aldrig så det är jag inte bra på. Vi har Julle så lite stressigt på morgonen och hann inte svara. Stressigt med småbarn på morgonen😱kram och ha en fin dag😊
Marieangel

#3 - - Linda :

*ligg =enligt