Spraytan

Premiär för Spraytan för mig  och Julia idag. 
Vi valde att göra det på Underverk1 som ligger i Hammarby sjöstad. 
Det var läskigt och jag blundade och försökte  ställa mig i de poser som apparaten sa. Det var ganska högt ljud därinne så Julia skrek hur jag skulle hålla händerna och stå och jag blundade för att inte få in det i ögonen..skulle filmats..haha. Speciellt då ägaren kom in och sa att det hördes ut i affären. 
 
Nu är vi bruna iallafall fast vi tog bara nivå 1. Finns tre olika nivåer. Tycker att nivå 1 räckte gott, man vill ju inte se ut som man varit. Thailand en månad.
 
Supersmidigt att man kan boka tid via nätet. Gå in på deras sida här så ser ni.
 
Duscha får vi göra först imorgon bitti.
 
Vi hade Bond på besök på kvällen medans Husse & Matte var ute på trevligheter. Han är verkligen en lätt hund att passa<3
 
Tjingeling!
 





#1 - - Eva`s blogg:

God morgon ,,,,ja det är det lilla som räcker vi har oxå sånt här hemma nära mig känner sig pigg oxå med lite färg :) kram ha en fin dag

Svar: Har du provat någon gång?
Marieangel