Raketforskare nästa?

I helgen har jag varit på krigsstigen efter diverse slarvigheter som hänt här hemma. Som tillexempel att man tar det sista hårda brödet från Leksandspaketet  och lämnar kvar papperet. De värre slarvet vill jag inte ens nämna.

Droppen blev (ja jag vet att det är en småsak) när jag för sjuttioelfte gången kommer in på toan och papperet är slut. 
Har den senaste månaden börjat ställa fram en extrarulle bredvid för att se om problemet kan avhjälpas på ett lätt sätt men BIG NO på det kan jag säga.

Satt och messade med Linda och tydligen var hon på toa oxå, så det blev en ganska rolig konversation så här på kvällskvisten. (Hon hade dock papper på hennes rulle..haha)

Så raketforskare måste man antagligen vara för att klara denna ytterst svåra uppgift detta innebär. 

Hur har ni det hemma hos er?






#1 - - G,N.:

Jo, här är det full rulle