Lurad igen

Imorse när jag var på väg till jobbet stod  en tjej och väntade på bussen och mitt öga föll på hennes skor. Wow vilka snygga tänkte jag och var tvungen att fråga var hon köpt dem.
De var inköpta på Zara så ett måste efter lunchen på Fridays med Eva. 
Hittade dem men de var ganska smala i tån men så i hyllan bredvid stod ett par liknande men med en grövre sula och inte så smala, japp ...såklart de fick följa med hem. 
Det stod special prize på prislappen och jag frågade i kassan vad de kostade innan special price? 
Nej det menade att det bara är ett ovanligt bra pris sa tjejen på Zara Hamngatan. 
Nöjd går man hem med sitt 'ovanligt braiga pris" och sprättar bort prislappen och ser att de ÖKAT priset med 10 Euro??
 Inte Ok på något sätt, falsk marknadsföring tycker jag, vad tycker ni!

Annars har kvällen varit fantastisk. Vi började med ett infomöte med Skandiamäklarna om Spanien, fortsatte till Café Opera och Soultrain. Middag i Gamla stan och så tillbaka i soffan med 22.00.

Övrigt att nämna ikväll är att Taki misstolkade skylten ovanför hans huvud på pendeltåget:-)

See you tomorrow 😊





#1 - - Timeoftiger:

Låter som lurendrejeri. Jag var i somras i en outletbutik där varorna var dyrare än i vanliga butiker! (Iittala, Åbo, Finland.)

Svar: Man blir ju irriterad på sånt! Trevlig lördag😊
Marieangel