Ändrade planer

Meningen var att jag skulle hälsa på Josephine en sväng och sen träna med Julia idag. 
Vad hände? 
Jo jag blev kvar och höll Josephine sällskap och käkade en pizza medans Adde övade sin golfsving.
Ingen träning blev det.
Jossan har ganska ont i sin opererade hand så jag tycker verkligen synd om henne.
Så här ser armen ut, Adde kollar golfsvingar och Jossan håller på att klappa ihop av trötthet så nu ska jag dra mig hemåt.


#1 - - Åke:

Hej Marie.
Såg i en blogg att du hade gjort en förfrågan om fastighetsmäklare i Torrevieja. En kvinna där skriver en blogg och hon vet det mesta om livet i Torre fråga henne.
http://www.spanienblogg.se/preciosa/

Svar: Tack för tipset😊
Marieangel

#2 - - Eva`s blogg:

ÅH jasså skall ni köpa hus i Spanien? ;) hoppas du får en skön dag på alla vis kram