Stöd bröstcancerforskningen.

Mitt bloggnamn är Marieangel och varför det?
 
Jo, jag gillar änglar och är den typen av människa som gärna hjälper andra. Änglar finns och för mig personligen så vet jag att jag har en skyddsängel som vaktar och tar hand om mig.
 
I oktober månad är det internationella bröstcancermånaden över hela världen. 
Ni kollar väl era bröst en gång i månaden? Själv tycker jag det är enklast i duschen, men det är också bra att stå framför en spegel och lyfta armarna och se att de ser likadana ut och inte har några indragningar.
 
Nu kan DU stödja bröstcancerforsningen med att köpa ett fint ängelhalsband här.
 
Allt ligger i vad man tror på och nu kan du få en egen skyddsängel att bära runt halsen. 
Jag kommer önska mig ett sådant i födelsdagspresent.
Precis lagom pris och något jag gärna skulle vilja använda.
 
Älska livet - stötta forskningen. by margarete nudel är en webbshop som du hittar på www.bymargaretenudel.se - titta gärna in där.