R O S A

Gokväll!
Idag var det jag som hämtade minimonstret på dagis. Han fick följa med till ICA Maxi och handla till imorgon. Vi käkade på Mc Donalds när vi ändå var där.
Hemma fick han välja en film och det blev Barbie på Netflix. Hade peppat upp honom för en dusch och hårtvätt och inte en enda tår fälldes idag när vi tvättade håret, duktig kille.
Som vanligt läste vi Dinosarieboken och sen somnade han ganska fort.
När vi kommer till de dinosaurierna som har ryggsegel så fnissar Julian (de har dessa för att locka till sig partners) så gulligt. Hinner knappt vända blad förens han säger det.

Har varit sur halva dagen få bilen inte gick igenom besiktningen som jag var helt säker på att den skulle så nu blir det en ny tur till verkstan nästa vecka. 
Big SU C K på det.
En eftermiddag och kväll med Julle botade min surhet kan man säga.

På ICA Maxi stod den rosa resväskan med 25 % rabatt och bara väntade på mig.
Hade fått pengar på min födelsedag av mor och far så nu står den här hemma, så rosa & fin<3

Ses imorgon.





#1 - - Anonym:

Vilken fin väska. Precis som jag vill ha. Får ta en tur till Ica maxi 😆
Kika gärna in på min blogg Johannaa.vimedbarn.se