Nätloppis

Jag har sålt saker på både Tradera och Blocket och nu finns det även en annan sajt som man kan använda.
Den heter Citiboard.
Cityboard är helt utan avgift och inga dolda kommisioner. Du kan söka efter saker på komunal nivå vilket gör det enkelt att åka och hämta ditt fynd. De finns annonser från hela Sverige.
 
Du loggar in dej via facebookkoppling och det gör det hela både enklare och säkrare vem man köper och säljer till.
 
Denna fina motionscykel finns 8 km från där jag bor och vilket fynd att få den för endast 100:- . Blir sugen på att köpa den själv för det priset.
 
Hittade också ett par snygga adidastajts för 200:- men de var i extra small och därmed lite för små för mig.
 
Jag gillar också grejen med att man återanvänder saker som man tröttnat på eller inte tycker om längre. Det finns säkert många andra som vill ha det.
 
Kommer att rensa lite på vinden bland diverse saker som jag vill sälja och kommer att prova Cityboard inom kort. 
Gör det du också:-)
Lycka till!
 
 
 
 
 
#1 - - Eva`s blogg:

Ja att kunna sälja är super bra jag har sålt en hel del genom tradera hoppas du får en skön kväll kram