Bling är alltid fint

Det är de små små detaljerna som gör det. 
En svart enkel klänning kan bli en riktig party/fest/rödamattan klänning om man lägger till diverse detaljer som halsband, armband, klockor, ringar eller örhängen.
 
Något som jag fick höra när jag var i 25 års åldern var att: Desto älde du är desto större smycken. Ligger något i det då man kanske inte glänser lika mycket i kropp och hud som då. Det gäller att dra blickarna åt rätt håll så att säga.Precis som polotröjor eller en härlig sjal är bra för oss lite äldre att dölja en rynkig hals
Trots det så använder jag inte så stora smycken utan gillar mera detaljerade små smycken. 
Rynkor och förslappad hud får alla men man kan försöka göra det bästa av situtionen. Smaken är som baken som säger.
 
Själv gillar jag att hotta upp mina outfits med olika klockor, långa och korta halsband och så ett armband till det. Förutom förlovningsringen så kanske jag tar en ring på högerhanden också.
Däremot gillar jag inte stora örhängen utan har oftast vita pärlor då de passar till det mesta. Har långt hår och tycker att de trasslar in sig i håret bara om jag har stora ringar eller annat hängande.
 
Har alltid gillat Edblad och blev så glad när jag upptäckte detta märke för några år sedan. Rejäla smycken som inte går sönder så fort man tar på sig dem eller efter en dag/kvälls användning.
Har både ringar, örhängen, armband och halsband från dem.
 
Med anledning av att jag snart fyller år kan jag passa på att tipsa om några saker som jag önskar från Edblad.
Detta armband i roseguld skulle sitta fint på min arm, liksom dessa örhängen som jag tyckte var supersnygga.
 
Alla smycken från Edblad är i rostfritt stål och är nickelsäkra. Jag kan vara lite känslig ibland (speciellt örhängen) men Edblads går utmärkt.
 
Fler tips på vad jag önskar mig kommer meddelas.
Ha en fortsatt fin fredag.
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Eva`s blogg:

snyggt och klart jag håller tummen för att du skall vinna :) lycka till ha en fin lördag kram