Äntligen soffdags

Klockan är 21.00 och jag har äntligen hoppat ner i soffan. Storstädat badrummet och dammsugit och skurat på nedervåningen så nu kan kungen komma på besök. Adam och Taki lagade mat men jag åt bara kräm och mjölk, är inte sugen på pommefritt och kött vid 19.00. Är förresten inte sugen på någon mat nuförtiden så jag måste hela tiden komma på något som jag känner mig sugen på. Jobbigt!!

Är inne i någon sorts halvdepp period och blir irriterad på minsta lilla sak. Är duktig på att spara ihop skitsaker som inte går som jag vill och så ser det ut som om jag exploderar för en pytteliten grej. 
På jobbet är det skönt då man kan man styra sina tankar på enbart jobb. Imorgon blir det bio tror jag, vad för film vet jag inte.

Blev 6,9 km powerwalk idag och nu blir det ingen träning på resten av veckan.

Förresten så var det strömavbrott i hela Trångsund/Skogås idag. Tur att maten var precis färdig. 








#1 - - Benthe:

Ta hand om dig! Tror du din orkeslöshet kan hänga ihop med att du tränar mycket och inte får i dig tillräckligt med kalorier/näring? Puss till dig! 😙

Svar: Kanske, önskar det fanns en tablett till middag och så var det klart😊
Marieangel

#2 - - Timeoftiger:

Du ger så glatt och piggt intryck att det är svårt att föreställa dig som deppig. Fast nog kan man ana att det finns någonting djupare hos dig, och då brukar priset man får betala vara lite ups and downs... Hur som helst, hoppas att du snart mår bättre!

Svar: Tack, ja alla har nog up & downs, frågar du min man säger han att jag ser allt i vitt och svart och lite så är det.
Marieangel