Irriterad på falskhet

Tycker ni att det är OK att ordna en tävling på Instagram och utlova ett pris och sen inte dra en vinnare?

Det är precis vad Martin Björk gjorde inför sin release av nya singeln Body Like That. 

Man skulle skriva på sin kropp och tagga #bodylikethat och vinnaren skulle dras den 30 okt. Ingen vinnare presenterades och det var väldigt få tävlande. Några dagar senare skriver jag på Instagram och frågar om det det dragits någon? Han svarar att på måndag dras vinnare. 

Ingen vinnare dras och på tisdag skriver jag lite skämtsamt att det är tisdag?

Inget svar och på onsdag tar Martin bort  bilden med konversationen. 
I min hjärna innebär det att han inte kommer dra någon vinnare.

Inte för att jag tror att han skulle dra våran bild men eftersom det var få tävlande så var chansen större att vinna och hoppet steg och vi hade så kul när vi spånade om var och hur vi skulle göra bilden:-)

Jag tycker det är falskt att göra på detta viset och jag låter kanske gnällig men tycker inte att det är OK!

Tycker ni?



#1 - - Ronja Therese:

Det där låter ju inte schysst! Hoppas han utser en vinnare snart ändå (och lycka till då)!