Full fart ikväll

Gick direkt efter jobbet till Skogskyrkogården där jag parkerat bilen. Motion 6,6 km avklarad.
Åkte till In & Finn i Haninge för att köpa askkoppar som jag sett hos Jossan.
Brummade vidare till Ica och pantade flaskor för hela 50:-. Handlade lite och hem och lagade en Lchf-rätt som jag vart sugen på. Strimlad vitkål som man steker och sen kokar i grädde, men jag använde outly som är för veganer så Sofia kunde äta det med.
Till det blev det gammal hederlig falukorv.
Dammsög och skurade nere och städade och rensade i skafferiet. 
Efter det tog jag slut så nu blir det till att sova.

Just det, blev irriterad på att det var förbjudet att solduscha på en fitnesstävling och ställde till med en diskussion på den arrangörens fb-sida. Sola solarium går bra (som inte är bra ur någon hälsosynpunkt) men inte solduschad kropp? Dessutom fick jag ett lite otrevligt svar. Vilket trams!!
Ibland går jag igång på såna saker.

Over & Out