Tatuerade ögonbryn & eyeliner

Klockan är nu snart 21.30 och mina ögon börjar gå i kors. Jobbat, pronenixat i stormen 5,5 km, gosat med Jossans katter och tömt deras kisslåda. 

Taki lagade mat och vi käkade kassler i Sweet & Soursås. Vattnat blommor och nu är tvättmaskin nummer tre på "G"

Som jag skrev förut så tatuerade jag ögonbryn och eyeliner det sista jag gjorde innan jag lämnade Hua Hin. 
Är supernöjd. Brynen är lite mörkare än vad de kommer att vara när de är läkta och det tar några veckor. Tog en blandning av brun och mörkbrun.

Eyelinern var det jobbigaste då ögonen är så känsliga. Fick dock bedövning med en vätska som hon smörjde på med en topps men nog kändes det ändå. 
Ska man bli fin får man lida pin brukar man ju säga. 
Det tog cirka två timmar totalt. 
Kostnaden för allt blev 9 000 bath och det blir cirka  2 600 SEK.
Har inga superbra bilder men så här ser det ut.
Höjer dock på ena ögonbrynet på bilden så de är likadana;-)





#1 - - Elin Gåhlin:

Blev jätte snyggt! Har sett många "dåliga jobb" när det gäller tatuerat smink men på dig ser det riktigt snyggt och proffsigt ut!:)

Svar: Tack så mycket👍
Marieangel

#2 - - Linda Mark:

Super snyggt! Jag har också tänkt att göra det och det billigaste bra ställer som gör, då går enbart brynen på 3500 kr. Annars är det 5000 kr som gäller. Men Jag vill göra 3d- bryn och det kostar lite mer.

härligt att ha dig tillbaka! vi kanske ses till påsken så får vi höra om dina resor! :) Kram på dig

Svar: Det är 3D bryn👍 tackar😊 vi åker till Turkiet och spelar golf och kommer hem på påskafton, kram och ha en fin dag🌟
Marieangel

#3 - - Eva`s blogg:

Men va snyggt!!! det skulle jag vilja ha sen :) skönt slippa måla dom :) ha en fin dag tjejen kram