Ica Maxi Cup

Tjohoo  Vilken fantastisk dag jag har haft i dag. Strålande sol och en underbar golf dag med golftävling med ICA Maxi Cup där jag kom tvåa tillsammans med vårat fantastiska lag.
Chicko, Patrik och Anette och jag. 
Trodde inte att vi skulle komma tvåa, endast en poäng från segrarna. Men det gjorde vi:-) och vann precis vad vi behövde, en ny grill!

Vann gjorde Birgitta med hennes boll på 89 p.

Djurlivet på Haningestrand bjöd på nykläckta andungar och så fasanen som håller till vid hål 7.


Supertrevligt arrangemang och god mat.
Helt enkelt en fantastisk dag och kväll. 
 Over & Out
(Bildbomdning)







#1 - - Eva`s blogg:

Grattis säger jag då :) o va snyggt det blev i deras kök :) hoppas han blev glad men det tror jag nog va :) hoppas du har bättre väder än här som det öser ner o är grått grått kram kram