Lomi Lomi massage bokat!

Nu har jag bokat en av presenterna jag fick när jag fyllde 50...riktigt kul att fylla jämt och ha en massa att se fram emot som jag fått av fina familjen & vänner.
 
En Lomi Lomi massage som jag fick av Sofia,Don och Julian. 
På fredag ska jag njuta i över en timme:-)
 

Hawaiian Lomi Lomi Massage

”Den kärleksfulla beröringen mellan hand och hjärta”

Lomi Lomi är en massage där både kropp och själ får energi genom en tusenårig massageteknik där rörelsemönstret påminner om havets vågor. Terapeuten använder underarmar och armbågar för att tränga djupt ned i muskulaturen genom långa, gungande och rytmiska rörelser.

Våra helkroppsmassager börjar med att vi packar in dina fötter i vår fotritual med varm aromahandduk och mjukgörande inpackning.

Återkommer på fredag om hur det var:-)

Ps: Om ni vill kika så är deras hemsida här

 

 

 

#1 - - Timeoftiger:

Vad härligt! Det är bra med lite längre massage. Då slappnar man av ordentligt. Annars ligger man bara där och har ångest över att det snart ska ta slut!

Svar: Så sant! Ska bli så skönt!!
Marieangel