Karins Majsplättar & tränat

Idag lagade jag Karins Majsplättar. 
Karin är min sambos kusins fru och hon är en riktig hejare på att laga mat och även odla och baka. 
Här är hennes blogg med receptet på Majsplättar! 
Mycket goda blev dem. 
Gjorde dubbel sats och serverade med stekta champinjoner, keso och fars lingonsylt. 
 
Gick på toa (very interesting) och när jag gick ut och skulle stänga dörren så vred jag till knät (klantigt) men vi skulle köra armar & axlar idag så det fick gå. Lyckades ro på roddmaskinen med ett ben 3 km så jag får vara nöjd.
Är det inte typiskt att man ska vara lite småskadad när man är så peppad på att träna?
Det var bara att plocka fram antinflammatoriska tablettburken igen:/
Älskar min nya #Deltagym hoodie som jag fick av Addes pappa:-)
 
Tjingeling 





#1 - - Karin:

Kul att du testade och gillade :-) Hoppas det snart känns bättre i benet igen!

Svar: Adam och Taki gillade dem oxå👍 kram
Marieangel