Inplanerade resor 2015

Jag älskar att resa och gör det så ofta jag kan.
 
Detta år känns toppen då jag har tre resor inplanerade redan!
 
  • Hua Hin 23 Feb /9 Mars
  • Turkiet 28 Mars/3 April
  • Grekland 22 Juli/2 Aug
 
 
Till Thailand åker jag själv och hälsar på Ludde & Ronnie. Hoppas på en del yoga & någon golfrunda....men mest slappa och bara vara!
 
Till Turkiet åker vi en hel grupp på typ 36 personer och spelar golf, hoppas det blir lika kul som förra året.
 
Till Grekland åker vi för att hälsa på min sambos mamma och släkt. Har inte varit där på tre år så det blir sol, bad och goda middagar på schemat!
 
Här en några bilder från Thailand för ett år sedan då jag också var nere själv och hälsade på Ludde & Ronnie. 
 
Nu är det nedräkning för Thailand...46 dagar och nätter sen kommer jag Ludde<3
 
 
 
#1 - - Anonym:

Härligt med resor så din man är oxå grek? Var i Grekland skall no då? Vi har 2 resor inbokade men blir nog en 3 med då till svärmor 😆😆ha det gott kram

Evas blogg

Svar: Vi flyger till Athen och hyr bil och tar oss 17 mil västerut till Themeni en by som ligger 4 km från Egion som ligger några mil från Patras på halvön Pelleponossos😊 hans föräldrar är greker och han är född i Sverige (Skövde)
Marieangel

#2 - - Timeoftiger:

Oj vad roligt! Jag får ta tag i det där, det gäller ju att planera. Resorna bokar sig inte själva.