Vilken dag!!!!

Taki har farit runt på landets vårdcentraler, röntgenmottagningar och sjukhus med sin arm idag. Det hela slutade med en bruten överarm som ska läka i mitella i 10 dagar och sen börja försiktigt röra på den. Ny röntgen och sen sjukgymnastik på det. 

Efter jobbet ringer Monica och meddelar att hon fått ett samtal från Drevviksrännet att vi var bästa damer utan stavar. Vi vann presentcheckar på Ica som vi fick dela på. (700:-)

Det blev lixom en dålig och en bra nyhet på samma dag! 

Lite kul var det ändå när Monica hämtade korgen och berättade att Taki gjort sig illa i armen och han förundrat frågade om vi bara lämnat honom själv?
Jaa det var väl det vi gjorde efter att ha övertalat envise Taki att inte fortsätta tävlingen. (En klen ursäkt är att vi trodde ju inte att det var så allvarligt)

Nu blir det vila för Taki och jag får springa som ett skållat troll här hemma. 
Men det gör jag så gärna! 
(Tur att man åker till Thailand på söndag) Jaa nu skämtade jag, men sanningen är ju så att jag ska åka och det känns skönt att Adam bor här och kan ta hand om min lille man!

Det är tur att man kan skämta om allvarliga saker och det bevisas på konversationen på bilden;-)