Träningsvärken från hell

Solen skiner och jag är så sugen på att åka skidor men kommer tyvärr inte ske idag. Träningsvärk i armarna. Förstår inte hur jag kunde få sån träningsvärk?

Igår var Helen, Helena och Bettan här och jag gjorde en favorit i repris, vietnamesiska vårrullar. Det fina med det är att alla gör sina egna så egentligen handlade jag bara.  Vi gjorde med räkor i utom Bettan som fick kyckling då hon inte tål räkor. 

Till efterrätt gjorde jag färsk frukt(äpple, mango, granatäpple) med en topping gjord  av mascarpone, kesella och lite vaniljsocker. Smulade även i lite digestiviekex.

Vi kollade Melodifestivalen och var inte imponerade. Vilka som skulle gå vidare var inte så svårt att lista ut.
Tjejen som spelade lite geek och intervjuade alla, vad tyckte ni om konceptet? Inte kul alls utan mest pinsamt.

Vi hann med en sväng till Brasseriet och självklart drog jag av min paradlåt. Måste verkligen hitta en ny...!

Tack för igår tjejer!




#1 - - Emelie Babunovic:

Härligt med träningsvärk!

Mysigt med tjejmiddag, lät gott.

ha en fin onsdag!